Käyttöehdot
Yleistä
Studio Form and Emotion, 1443435-2, myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen Kisskiss-verkkokaupastamme sekä vastaaviin toimituksiin. Toimitusehtomme ovat voimassa 1.5.2020 alkaen. Voimme päivittää toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Kisskiss-verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennenkuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Nämä ilmenevät ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita Kisskiss-verkkokaupasta siirtämällä niitä ostoskoriin. Kisskiss myy vain varastossa olevia tuotteita. Tilaus vahvistetaan antamalla tarvittavat yhteystiedot ja maksamalla ostoskorin sisältö maksupalvelussa. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, sekä ilmoitus onnistuneesta maksutapahtumasta, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilatessasi Kisskiss-verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin, mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssasopimuksen välillemme. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian. Joten seuraathan antamaasi sähköpostiosoitetta.
Maksaminen
Kisskiss-verkkokaupan maksunvälittäjä on Paytrail. Paytrail Oyj (2122839-7) toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Y-tunnus: 2122839-7
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Maksutavat
Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, OP, Oma Säästöpankki, POP-pankki, S-pankki, Säästöpankki ja Ålandsbank. Sinulla tulee olla oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset. Siirryt Kisskiss-verkkokaupan sivuilta hetkeksi pankin sivuille ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Paytrail, joka huolehtii verkkokaupan maksunvälityksestä.
Korttimaksu on mahdollinen Visalla, Visa Electronilla, Eurocardilla, Maestrolla, MasterCardilla sekä American Expressillä. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti Kisskiss-verkkokauppaan.
Mobiilimaksamiseen käytössä on MobilePay ja Pivo.
Lasku- ja osamaksut ovat mahdollisia Walley´lla, Joustolla ja OP Laskulla.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi Matkahuollon tai Postin kautta. Tilausprosessissa voi valita toimitustavan.
Toimituskulut
Kisskiss-verkkokaupassa on mahdollista valita toimitustapa. Valittu toimitustapa määrittää toimituskulun.
Toimitusaika
Kisskiss lähettää tilaukset 1-2 työpäivässä. Kuljetuspalvelujen toimitusaika on 1-2 työpäivää. Poikkeuksena loma-ajat, joista ilmoitetaan verkkokaupan etusivulla.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeusperuuttaa tilaus. Tämä koskee niin virheettömiä kuin virheellisiäkin tuotteita. Virheettömien tuotteiden peruutus-ja palautusoikeus koskee hygieniasyistä vain sovittamattomia sukkahousuja ja leggingsejä. Ilmoita meille viimeistään 14 päivänkuluttua tavaran vastaanottamisesta, että haluat peruuttaa kaupan. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme: info@kisskiss.fi
Jos kauppa perutaan, tuote on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä, alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Virheettömien, palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Noutamattomien lähetysten palautuminen Kisskiss-verkkokaupalle ei täytä palautusehtoja. Tällöin tilaajalle koituu kulut palautuneesta toimituksesta.
Virheellisillä tuotteilla on täysi peruuttamis- ja palautusoikeus. Jos tilaamassasi tuotteessa on virhe, ota 14 päivän sisällä yhteys Kisskiss-verkkokaupan asiakaspalveluun: info@kisskiss ja katsotaan yhdessä, kuinka virhe saadaan korvattua. Palauttaessasi tuotteen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Palautusosoite: Studio Form and Emotion Pälkäneentie 18, studio 409, 00510 Helsinki Puh: +358505810303
Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä viimeistään14 päivän kuluessa. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Kisskiss auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse: info@kisskiss.fi
Vastuunrajoitus
Studio Form and Emotion ei vastaa mistään tilaukseen tai tuotteeseen liittyvästä aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä vahingosta. Paitsi, kun pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuoltenvälisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).